در حال نمایش 6 نتیجه

فروش لوازم جلوبندی لیفان 820 و سایر قطعات تخصصی آن، با مناسب¬ترین قیمت، از جمله حوزه‌هایی است که فروشگاه یدک مارکت به شکل حرفه‌ای در آن فعالیت می‌کند. شاید بد نباشد که پیش از خرید قطعات مورد نیاز خود نکاتی را بدانید. در همین راستا قصد داریم که مولفه¬هایی را برای پیدا کردن و خرید قطعات مناسب بیان داریم. پس در ادامه با ما باشید.

جهت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی، با شماره 02191690080 تماس بگیرید.

تهیه قطعات و لوازم جلوبندی لیفان 820

تا چند سال پیش تهیه لوازم یدکی لیفان 820 تنها بر عهده‌ی تعداد معدودی از تامین کنندگان بود. لذا تعمیرکاران همواره در صدد این ‌بودند افراد و یا شرکت¬هایی را پیدا کنند تا ضمن خرید قطعات مورد نیازشان بتوانند ماشین‌هایی که به آن‌ها ارجاع داده می‌شوند را تعمیر نمایند. بدیهی است که در چنین شرایطی صاحبان ماشین نیز هیچ منبع امید و راه حلی جز اعتماد بر تعمیرگاه‌ها نداشتند. اما این روزها اوضاع تغییر کرده. نه تنها تولید کنندگان داخلی بسیار بیشتر از قبل شده‌اند بلکه حجم انبوهی از قطعات از کشورهای دیگر من جمله چین وارد ایران می‌شوند. پس دیگر جای نگرانی نیست. با یک جستجوی ساده شما شاهد انواع فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری خواهید بود. لذا می‌توانید قطعات مختلف را فارغ از مدل و نوع خودرو خود تهیه نمایید.

جلوبندی خودرو چیست؟

جلوبندی به قسمت‌های جلو و زیرین خودرو اطلاق می‌شود که رسالت عمده‌ی آن ارتقا راحتی و آسایش سرنشینان یک خودرو است. جلوبندی با سیستم تعلیق ارتباط مستقیم و تنگاتنگی دارد و تفاوت عمده آن‌ها در این است که سیستم تعلیق شامل فنرها و کمک فنرهای مربوط به چرخ¬های عقبی خودرو نیز می‌شوند اما جلوبندی همان طور که از نام آن برمی‌آید تنها شامل اجزای جلویی ماشین می‌باشد.

اجزای تشکیل دهنده جلوبندی

جلوبندی ماشین اجزای متعددی دارد. در جدول زیر اجزا را در دو گروه اصلی و فرعی جا داده‌ایم.

قطعات اصلی جلوبندیسایر اجزا
چرخ­ها و اجزای مربوط به آنکمک فنر اهرمی
سیستم تعلیقکمک فنر هیدرولیکی
فنر و کمک فنرهاکمک فنر بادی یا گازی
فرمان و میل فرمانکمک فنر هیدرواستاتیکی
سیبککمک فنر تلسکوپی
سگ دستتوپی سر کمک
شغال دستچهار شاخ فرمان
بلبرینگجک هیدرولیک فرمان
اکسلجعبه فرمان
راممفصل قرقری
طبق‌هامهره تنظیم فرمان
میل موج گیر یا میل تعادلبوش طبق

تعویض لوازم جلوبندی لیفان 820

لوازم جلوبندی قدیمی باید با نمونه‌های جدید جایگزین شوند تا عملکرد خودرو به شکل صد در صدی باقی بماند. هر کدام از قطعاتی که در جلوبندی خودروها وجود دارند اعم از فنرها و کمک فنرها اگر کار خود را به خوبی انجام ندهند به سایر سیستم‌های خودرو من جمله لاستیک‌ها، سیستم فرمان و به طور کلی تعادل ماشین آسیب زیادی وارد می‌گردد. لذا پیشنهاد می‌کنیم که در صورت بروز هرگونه مشکلی ماشین را به یک متخصص نشان دهید و از او بخواهید ماشین را به طور کلی بررسی کند. در نهایت متناسب با تشخیص تعمیرکار نسبت به تعویض قطعات اقدام نمایید.

انواع لوازم جلوبندی لیفان 820

  • چراغ جلو راست لیفان ۸۲۰ اصلی
  • درب عقب راست لیفان ۸۲۰ اصلی
  • دیسک و صفحه لیفان ۸۲۰ اصلی
  • رینگ چرخ لیفان ۸۲۰ اصلی
  • شل گیر جلو راست لیفان ۸۲۰ اصلی
  • دستگیره بیرونی لیفان ۸۲۰ اصلی
  • پلوس کامل راست لیفان ۸۲۰ اصلی
  • بوش دسته موتور لیفان ۸۲۰ اصلی

لوازم جلوبندی لیفان 820 شامل قطعات متعدی می‌باشند و موارد ذکر شده تنها برای نمونه هستند. شما می‌توانید هر قطعه‌ای را که نیاز دارید در فروشگاه یدک مارکت پیدا کنید. پس اگر عجله دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتما از سرچ باکس سایت استفاده نمایید.

قیمت لوازم جلوبندی لیفان 820 در یدک مارکت

فرقی نمی‌کند که یک قطعه داخلی باشد یا خارجی. به هر حال نوسان قیمت دلار مهم‌ترین عاملی است که در تعیین قیمت لوازم یدکی تاثیر دارد. لذا قیمت لوازم جلوبندی لیفان 820 که غالبا از چین وارد می‌شوند (با توجه به این‌که خود خودرو نیز چینی می‌باشد) به شدت از نرخ دلار تاثیر می‌پذیرد. این در حالی است که شما می‌توانید قطعات مورد نیازتان را با مناسب‌ترین قیمت‌ها از سایت یدک مارکت خریداری کنید.

بهترین مراکز فروش لوازم جلوبندی لیفان 820

برای این‌که با بهترین مراکز فروش لوازم جلوبندی لیفان 820 آشنا شوید باید از وجود یک سری ویژگی‌ها و امکانات در آن فروشگاه اطمینان حاصل نمایید. در ادامه ما به مهم‌ترین این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

ارسال فوری

این‌که یک فروشگاه اینترنتی قطعات مورد نیاز و سفارشات شما را در اسرع وقت در اختیارتان قرار دهد یکی از مهم‌ترین انتظارات به حقی است که شما می‌توانید داشته باشید. یدک مارکت در راستای خدمت رسانی و همسان سازی امکانات همواره در صدد است که سفارشات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود برساند. اگر ساکنان تهران دو ساعت، شهرهای نزدیک تهران یک روز و سایر شهرستان‌ها نهایتا 3 روز به ما زمان دهند مرسولات خود را دریافت خواهند کرد.

اصالت و کیفیت لوازم جلوبندی لیفان 820 در یدک مارکت

اصالت کالا یعنی این‌که شما پول خود را در مسیر درستی خرج کرده‌اید. شاید بتوان گفت که اصالت کالا نیز نوعی سرمایه گذاری باشد چرا که قطعات اصل طول عمر بالاتری دارند و سرعت استهلاکشان کمتر است. تمامی لوازم جلوبندی لیفان 820 موجود در سایت یدک مارکت اصل و باکیفیت هستند. تمیز کالاهای اصل از غیر اصل دارای پروسه‌ی پیچیده‌ای است که اگر افراد دارای تخصص و مهارت باشند به راحتی می‌توانند به این تشخیص برسند.

ضمانت بازگشت وجه

هر قطعه¬ای را که از سایت یدک مارکت می‌خرید سالم و اصل می¬باشند. در صورتی که قطعات دریافتی شما فیک بودند و یا مشکلی داشتند این امکان برایتان وجود دارد تا آن‌ها را مرجوع کنید و وجه پرداختی خود را به شکل تمام و کمال دریافت نمایید. این ویژگی اگرچه جز بدیهیات است اما ذکر آن می‌تواند خیال شما را در خرید آسوده کند.

ارسال رایگان سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان

کسانی که ارزش سبد خریدشان بالای دو میلیون تومان باشد هزینه‌ای بابت پست پرداخت نمی‌کنند و ارسال رایگان خواهد بود.

خرید لوازم جلوبندی بعد از معاینه فنی

معاینه فنی یکی از معتبرترین ارزیابی‌هایی است که ماشین‌ها را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهد. در واقع یکی از بهترین زمان‌هایی که شما می‌توانید نسبت به خرید لوازم جلوبندی لیفان 820 اقدام کنید، دقیقا بعد از معاینه فنی می‌باشد. خرابی قطعات جلوبندی همان طور که گفتیم می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را به بار آورد. لذا توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان اهمیت چکاپ¬های به موقع را نادیده نگیرید.

علائم خرابی جلوبندی

همان طور که بدن انسان به هنگام مریضی عوارضی را از خود نشان می‌دهد، ماشین‌ها نیز به هنگام خرابی قطعاتشان، نشانه‌هایی را از خود بروز می‌دهند. تشخیص مشکل و نکات غیر عادی در ماشین کار سختی نیست. آن چه که مهم است پیدا کردن علت و ریشه یابی آن می‌باشد. علائم خرابی جلوبندی را می‌توان به سه گروه تقسیم کرد:

صداهای عجیب غریب در قسمت جلویی

اگر به هنگام عبور از سرعت‌گیرها و یا جاده‌هایی که سرشار از ناهمواری هستند متوجه شدید که قسمت جلویی ماشینتان صدای اضافی تولید می‌کند احتمالا مشکل از فنرها، کمک فنرها و یا میل تعادل می‌باشد. اگر صدا سوت مانند بود خرابی بلبرینگ و یا اتمام لنت نیز می‌توانند به عنوان علت شناخته شوند.

لرزیدن فرمان

فرمان ماشین در حالت عادی هیچ گونه لرزشی ندارد. اگر هنگام حرکت به ویژه در سرعت‌های بالا متوجه شدید که فرمان در دستان شما دچار لرزش می‌شود. احتمالا ماشین بالانس نیست و لاستیک‌ها باید تنظیم باد شوند. اگر مشکل از لاستیک‌ها نبود به سراغ سیبک¬ها بروید.

عدم تعادل

همان طور که گفتیم بخشی از سیستم تعلیق با جلوبندی خودرو دارای همپوشانی است. گاهی افراد به هنگام رانندگی احساس می‌کنند که ماشین به یک سمت کشیده می‌شود و یا این‌که ماشین به شکل کامل تحت کنترلشان نمی‌باشد. چنین مشکلی باید در تعمیرگاه علت یابی شود و تمامی قطعات مربوط به جلوبندی مورد بررسی قرار بگیرند.