یدک مارکت » فروشگاه » لوازم یدکی ام وی ام » لوازم یدکی ام وی ام 530

نمایش 1–30 از 184 نتیجه

خرید لوازم یدکی ام وی ام 530 اصلی با بهترین قیمت و ارسال سریع به تمام شهرهای ایران با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت.

جهت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی، با شماره 02191690080 تماس بگیرید.

در این محتوا به لوازم یدکی ام وی ام 530 می‌پردازیم. در ابتدا این خودرو را با هم بررسی می‌کنیم و بعد در ادامه انواع لوازم یدکی و قطعات ام وی ام 530 را نام می‌بریم تا در نهایت به مؤلفه‌های مهم خرید برسیم. مخاطبان با خواندن این محتوا در نهایت می‌توانند با آگاهی کامل قطعه‌ای که لازم دارند را تهیه کنند و از تخفیف‌های مناسب یدک مارکت بهره‌مند شوند

درباره ام وی ام 530

حتما نام خودروهای ام وی ام، از جمله ام وی ام 530 را شنیده‌اید. این خودروها به عنوان نسل جدیدی از خودروهای به صرفه چینی در ایران مونتاژ می‌شوند. خودروی MVM 530 یا همان چری A5 از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ در ایران تولید شده است. لوازم یدکی ام وی ام 530 در کشورمان به خوبی یافت می‌شود اما نکته مهم در نگهداری خودروهای حساس چینی، خرید لوازم یدکی با کیفیت و مرغوب است. در منوی بالا می‌توانید نسبت به خرید تمام لوازم یدکی ام وی ام 530 در یدک مارکت، با تضمین اصالت و پشتیبانی 24 ساعته اقدام نمایید.

با توجه به ارسال سریع و ضمانت بازگشت وجه در یدک مارکت، نگران خرید آنلاین لوازم یدکی ام وی ام 530 در مشهد، کرمان، شیراز، تبریز و سایر شهر‌های ایران نباشید، چرا که در زمانی کمتر از سه روز محصولات یدک مارکت به تمام ایران تحویل داده می‌شوند.

نقد و بررسی خودرو ام وی ام 530

ام وی ام 530 از مشهورترین خودروهای چینی در ایران است. شاید از اولین خودرو‌هایی که توانست با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، مشتریان ایرانی را راضی به خرید این دسته خودرو‌ها کند. ظاهر ام وی ام 530 چندان جذاب نیست و ظرافت لازم را در طراحی بدنه آن شاهد نیستیم‌.

اما درون کابین ماشین می‌تواند نظرتان را عوض کند. طراحی درونی این خودرو از اکثر خودروهای هم‌ رده ایرانی و فرانسوی بهتر است. دو کیسه هوا، تهویه اتوماتیک و سانروف، امکانات خوبی به شمار می‌آیند‌. موتور ۲ لیتری ام وی ام 530 ۱۳۹ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور ۱۸۲ نیوتون متری تولید می‌کند. صندلی‌های خودرو بسیار راحت هستند و همه شیشه‌ها، بالابر برقی دارند. شاید مهم‌ترین ویژگی مثبت رانندگی ام وی ام 530 فرمان‌پذیری عالی این خودرو است.

به عنوان یکی از اولین ماشین‌های چینی بازار ایران، ام وی ام 530 دارای معایبی نیز می‌باشد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • دنده‌پذیری غیر استاندارد
  • اهرم دنده بزرگ
  • نمایشگر نامناسب
  • طراحی غیر جذاب بدنه
  • صدای بالای کابین، مخصوصا در سرعت بالا

لوازم یدکی ام وی ام 530 به عنوان خودرو بازار دسته‌دوم، به راحتی و در برند‌های گوناگون در یدک مارکت قابل خریداریست.

خرید لوازم یدکی ام وی ام 530 در یدک مارکت

همه خودرو‌ها با توجه به نوع رانندگی و حوادث گوناگون، آب و هوا و مدت زمان نگهداری، نیاز به تعویض قطعات یدکی پیدا می‌کنند. اما در خرید لوازم یدکی ام وی ام باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

به طور خاص در هنگام خرید لوازم یدکی ام وی ام 530 توجه کنید که لوازم مربوط به دیفرانسیل و جعبه دنده، حتما فابریک و اورجینال خریداری شوند. این ماشین مصرف سوخت پایینی دارد و خودرویی مطمئن برای تجربه شهری محسوب می‌شود، اما وقتی کار به عملکرد دنده آن می‌رسد، مشکل ضرایب دنده سبک آن می‌تواند خود را نمایان کند.

برای خرید لوازم یدکی ام‌ وی ام 530 در یدک مارکت، می‌توانید به گزینه‌های منوی بالا توجه کنید. حتما به گزینه اصل بودن قطعات توجه کنید. چرا که بسیاری قطعات غیر اصیل نیز در بازار وجود دارند که ممکن است به خودرو شما آسیب بزنند.

قیمت لوازم یدکی ام وی ام 530

نوسانات بسیار در بازار خودرو ایران، از کسی پوشیده نیست. از این رو متاسفانه در سال‌های اخیر قیمت لوازم یدکی ام وی ام نیز سیر صعودی داشته است. قیمت‌ لوازم یدکی ام وی ام 530 را زیر نظر مراجع رسمی و با تخفیف‌های همیشگی در همین صفحه در فروشگاه یدک مارکت مشاهده کنید. با استفاده از سبد خرید می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کرده و گزینه‌های مناسب خود را برای خرید‌های آینده دسته‌بندی کنید.

از لوازم یدکی ارزان ام وی ام 530 می‌توان مواردی پر مصرف مانند واشر بغل اگزوز ام وی ام 530 اصلی، پیچ چرخ ام وی ام 530 اصلی و واشر منیفولد هوا ام وی ام 530 اصلی اشاره کرد.

قطعات گران ام وی ام 530 شامل سرسیلندر ام وی ام 530 اصلی، ایربگ کامل ام وی ام 530 اصلی، گلگیر عقب ام وی ام 530 اصلی و درب‌های خودرو نام برد.

آیا فروشگاه یدک مارکت همه‌ی لوازم یدکی ام وی ام 530 را موجود دارد؟ 

یکی از ویژگی‌های مهم یک فروشگاه خوب، در کنار ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت فابریک، دسترسی سریع مشتری به تمام لوازم یدکی خودرو است. شما می‌توانید علاوه بر مشاهده و سفارش لوازم یدکی مختلف خودرو ام وی ام 530، در صفحه‌ای جداگانه و تخصصی نسبت به خرید لوازم جلوبندی ام وی ام 530 اقدام کنید. کالاها در برند‌های مختلف و با کارایی‌های مختلف با جستجویی ساده، یا مراجعه به صفحه مربوط به خودرو یافت می‌شوند. لازم به ذکر است که کارشناسان یدک مارکت نیز آماده ارائه مشاوره مناسب به خریداران محترم هستند.

اگر در تهران زندگی نمی‌کنید و امکان خرید حضوری از یدک مارکت را ندارید، برای خرید لوازم یدکی ام وی ام 530 در شیراز، تبریز، کرمان، رشت و دیگر شهر‌های کشورمان می‌توانید با جستجویی ساده به صورت آنلاین خریدی مطمئن انجام دهید.

سفارشات لوازم یدکی در یدک مارکت در مدتی چند ساعته، یک یا دو روزه و در دورترین شهرهای ایران در کمتر از سه روز به مشتری تحویل داده می‌شوند.

مزایای خرید از یدک مارکت

نماد اعتماد الکترونیک

لوازم یدکی در یدک مارکت با ضمانت شرکتی ارائه می‌شوند. از این رو کیفیت بالای قطعات، از پیش تضمین‌ شده است‌. فروشگاه یدک مارکت دارای نماد اعتماد الکترونیک است که نشان از فعالیت فروشگاه یدک مارکت زیر نظر ارگان‌های مربوطه می‌باشد. فروشگاه حضوری یدک مارکت در شهر تهران، از فروشگاه‌های بزرگ و محبوب عرضه بهترین قطعات یدکی و جلوبندی خودرو است.

اصالت کالا و گارانتی

انتخاب کالای اصیل برای بهره‌وری مناسب خودرو و افزایش طول عمر آن ضروری است. انتخاب کالایی که از کیفیت آن اطلاع نداریم، نه تنها خودرو و دیگر قطعات را در معرض افت کیفیت قرار می‌دهد، بلکه ممکن است صدمات جانی نیز ایجاد کند.

تمام قطعات و لوازم یدکی و جلوبندی در یدک مارکت، اصلی و اورجینال و دارای گارانتی مربوطه هستند. یدک مارکت در صورت ارائه کالای نامرغوب، وجه واریزی مشتریان را بازمی‌گرداند.

راحتی خرید و امکانات  وبسایت

وبسایت یدک مارکت برای جستجوی هر چه سریع‌تر و خریدی راحت طراحی شده است. جستجوی نام خودرو در منوی اصلی، مشاهده محصولات، برند‌ها و قطعه یدکی مورد نظر، امکان تضمین اصالت، مشاوره با متخصصان و خرید از درگاه‌های معتبر تمام کارت‌های عضو شتاب، چندی از امکانات خوب یدک مارکت برای خرید آنلاین مطمئن می‌باشد.

ارسال فوق سریع به سراسر کشور

در تهران در کمتر از دو ساعت و در استان تهران در کمتر از یک روز محصولتان را تحویل بگیرید. سفارشات به سراسر کشور عزیزمان در مدتی کمتر از سه روز تحویل داده ‌می‌شوند.

توجه داشته باشید که سفارشات بالای ۳ میلیون تومان مشمول ارسال رایگان می‌شوند.

ضمانت بازگشت وجه

ارسال سالم و سریع قطعات، با تضمین اصالت آنها رسالت اصلی یدک مارکت است. در صورت بروز هرگونه مشکل در ارسال یا خرابی و نامرغوب بودن قطعات، یدک مارکت وجه پرداختی را به مشتری محترم عودت می‌کند.