یدک مارکت » فروشگاه » لوازم یدکی ایران خودرو

نمایش 1–30 از 313 نتیجه

جهت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی، با شماره 02191690080 تماس بگیرید.

ایران خودرو یک شرکت خودروسازی ایرانی است. که می‌توان محصولات این شرکت را به وفور در خیابان‌ها دید. یکی از دغدغه‌هایی که داشتن ماشین ایجاب می‌کند خرید لوازم یدکی خودرو می‌باشد. با توجه به رایج بودن خودروهای این شرکت خودروسازی خرید لوازم یدکی ایران خودرو از جمله موضوعاتی است که باید به آن پرداخت. در ادامه ضمن بررسی سابقه این شرکت به مؤلفه‌های مهم خرید قطعات یدکی نیز اشاره خواهیم کرد.

مروری بر سابقه ایران خودرو

58 سال پیش یعنی مرداد سال 1341 برادران خیامی با مبلغی حدود 10 میلیون تومان شرکت ایران خودرو کنونی را با نام اولیه‌ی ایران ناسیونال تاسیس کرند. این شرکت در ابتدا کار خود را با مونتاژ اتوبوس‌های ال پی آغاز نمود. که قطعات آن از آلمان وارد ایران می‌شدند. پس از مدتی مسئولان شرکت ایران ناسیونال به این فکر افتادند. که ماشینی را بسازند تا اقشار مختلف جامعه ایرانی بتوانند آن را برای خود تهیه کنند. لذا برادران خیامی مذاکرات خود را با انواع تولید کنندگان آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی شروع کردند. تا در نهایت شرکت تالبوت انگلستان مجوز تولید هیلمن هانتر خود را به ایران ناسیونال اعطا کرد.

از 24 اردیبهشت 1346 خط تولید هیلمن هانتر یا همان پیکان محبوب خودمان راه اندازی شد. و نمونه‌های مختلف پیکان از جمله پیکان کار، لوکس جوانان، استیشن و وانت وارد بازار شدند. از سال 52 مسئولان ایران خودرو تصمیم گرفتند که به خودکفایی ملی برسند. و خودروهای تماما ایرانی تولید کنند. که به خاطر انقلاب و جنگ این پروژه‌ها متوقف شدند. از سال 1368 فعالیت ایران خودرو با احیای خطوط تولید اتوبوس از سرگرفته شد. سمند اولین خودرو ایرانی است. که مالکیت معنوی آن تماما برای ایران است. و بر اساس پلتفرم پژو 405 و با کمک یک شرکت انگلیسی طراحی شده است.

تولید موتور ملی و خداحافظی با پیکان

سال 1384 نقطه عطفی برای بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی ایران بود. در این سال تولید پیکان پس از 14 سال متوقف شد. و شرکت ایران خودرو از پروژه تولید موتور ملی خود یعنی پیشرانه ۱.۷ لیتری با پایه ef7 گازسوز رونمایی کرد. در سال 85 نیز پروژه صدور خودرو سمند به کشورهایی مانند آذربایجان، سوریه، ونزوئلا و بلاروس مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در سال 90 نیز همکاری ایران خودرو و رنو منجر به تولید ال 90 شد.

ایساکو چیست؟

کسانی که با لوازم یدکی ایران خودرو در ارتباط بوده‌اند. نام ایساکو به گوششان خورده است. ایساکو از جمله کمپانی‌های با سابقه در ایران است. که در سال 1356 تاسیس شده. و از سال 1382 فروش و گارانتی قطعات یدکی خودروها را بر عهده گرفته است. فعالیت اصلی این شرکت تایید کیفیت و توزیع یدکی جات می‌باشد. و 99.99 درصد به ایران خودرو تعلق دارد (سهامی عام).

عمده‌ترین فعالیتی که ایساکو در دو دهه‌ی اخیر انجام داده ارائه و توزیع لوازم یدکی ایران خودرو می‌باشد. لذا ایساکو تولید کننده نیست. بلکه تنها یک شرکت پخش است. که بنابر موقعیتی که دارد می¬تواند اصالت کالاها را نیز تایید می¬کند. شرح وظایف این کمپانی به شرح زیر می‌باشد:

  • تایید کیفیت و توزیع قطعات یدکی خودرو
  • واردات، صادرات، خرید و فروش انواع خودروها اتوبوس، مینی بوس، سواری، وانت و کامیون
  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو
  • معاملات بازرگانی و غیر بازرگانی
  • کمک به اشخاص داخلی یا خارجی در تاسیس شرکت
  • سودآوری با کمک عملیات‌های مجاز
  • پیگیری‌های لازم برای انجام مفاد و تسهیل آن

این شرکت همواره در تلاش است با ارائه محصولات باکیفیت و شناسایی محصولات فیک از مخدوش شدن سوابق شرکت‌های بزرگ جلوگیری کند. و همواره مشتریان را در خرید بهترین نمونه‌ها راهنمایی نماید.

لوازم یدکی ایران خودرو ایساکو

ایساکو انواع قطعات یدکی موتوری و فنی، جانبی و دستی، مرتبط با شاسی و قطعات مصرفی را عرضه می‌دارد. بسته بندی محصولات ایساکو شامل جعبه‌هایی با رنگ آبی پر رنگ، لوگو اسب شرکت ایران خودرو، مخفف IKCO و نام برند ISACO می‌باشد. به طور کلی بسته بندی محصولات این کمپانی در سه دسته جا می‌گیرند:

تکی یا اصلی

بسته‌های تکی برای وکیوم قطعات می‌باشند. کالاهایی که در نمایندگی‌های مجاز ایساکو می‌بینید در این دسته قرار دارند.

گروهی

در این روش چند باکس کنار هم قرار می‌گیرند. تا ضمن سهولت در جا به جایی سلامت فیزیکی کالاها نیز حفظ شود.

حمل و نقلی

بسته بندی‌های حمل و نقلی برای انتقال‌های دریایی، هوایی هستند. و چند بسته تکی را شامل می‌شوند.

خرید لوازم یدکی ایران خودرو اصل

هنگام خرید یک قطعه برای خودرو خود به ترتیب به مواردی که در ادامه خواهیم گفت توجه کنید. تا متوجه اصل یا فیک بودن آن‌ها بشوید. در واقع نکته‌ی حائز اهمیت این است که شما حتی اگر بخواهید نمونه‌های فیک را تهیه کنید. باید آن¬ها را با قیمت پایین و متناسب با تقلبی بودنشان بخرید.

وجود لیبل

تمامی بسته‌های لوازم یدکی ایران خودرو ایساکو دارای لیبل سفید رنگی هستند. که تمامی مشخصات قطعه و خودرویی که مناسب آن‌ها می‌باشد، ذکر شده است.

هولوگرام

هولوگرام یک تکنولوژی جدید است که برای تضمین اصالت هر چیزی از جمله مدارک و قطعات استفاده می‌شود. تقریبا می‌توان گفت که کپی برداری از هولوگرام غیر ممکن است.

کد پاسخ سریع یا QR

این بارکدهای دو بعدی که روی بسته بندی محصولات درج شده‌اند حاوی رمزهای صفر و یک می‌باشند. که با الگوریتم 16 رقمی خود انواع اطلاعات اعم از نوشته، آدرس وب سایت، شماره تلفن، اطلاعات تماس و پیامک و یا حتی مشخصات و قیمت کالا را در خود دارند.

شماره سریال

شماره سریال یک عدد 18 رقمی است. که نشان دهنده‌ی هویت محصول می‌باشد. تمامی لوازم یدکی ایران خودرو این کد را همراه با یک کارتریج محافظ دارند که با تراشیدن آن محافظ می‌توانید کد را در سایت ایساکو پیگیری نمایید.

اصالت لوازم یدکی ایران خودرو در یدک مارکت

این روزها تنوع محصولات به قدری زیاد است که مسلما یک شرکت نمی‌تواند آن‌ها را پوشش دهد. ضمن این که جعل کردن نشانه‌ها و مواردی که در بالا گفته‌ایم کار سختی نیست. ضمن این که خیلی از افراد حتی حوصله‌ی لازم برای این پیگیری‌ها را ندارند. پس بهترین کار چیست؟ خرید از یک فروشگاه معتبر که اصالت کالاهایش را تضمین می‌کند. یدک مارکت تمامی قطعاتی را که به فروش می‌رساند به لحاظ اصالت و سلامت فیزیکی تایید می‌نماید و این تعهد را به مشتری‌های خود می‌دهد که در صورت بروز مشکل امکان مرجوع کردن کالا برایشان وجود داشته باشد.

فروش لوازم یدکی ایران خودرو در یدک مارکت

فروشگاه‌های متعددی هستند که لوازم یدکی ایران خودرو را به فروش می‌رسانند. این روزها خریدهای اینترنتی پیش از گذشته روی کار آمده‌اند. که علت عمده آن سهولت در کار و تنوع بیشتر محصولات است. به هر حال آن چه که مهم است اعتبار فروشگاه و داشتن مجوزهای کسب مورد نیاز می‌باشد.

قیمت لوازم یدکی ایران خودرو

قیمت قطعات یدکی موجود در یدک مارکت همگی تحت تایید اصناف و ارگان‌های نظارتی می‌باشد. اما به طور کلی متریال¬های به کار رفته، برند سازنده، کشور تولید کننده و مشخصات فنی هر قطعه در تعیین قیمت آن موثر است. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای کالای مورد نیاز خود را فراهم کنید.

خرید لوازم یدکی خودروهای ایران خودرو

شرکت ایران خودرو تا به امروز توانسته است مدل‌های مختلفی از خودروهای خود را روانه بازار نماید. تنوع محصولات ایران خودرو باعث ایجاد تنوع لوازم یذکی آنها نیز شده است که برای سهولت دسترسی، لیست لوازم یدکی‌های مربوط به هر کدام را در زیر آورده ایم. برای مشاهده هر کدام کافی‌ست روی آن کلیک نمایید.

خرید بهترین لوازم یدکی ایران خودرو

تا اینجا نکات زیادی در رابطه با اصل یا فیک بودن قطعات و مشخصات درج شده بر روی محصولات اصلی بررسی کرده‌ایم. اما به طور کلی، هنگام خرید، مؤلفه‌های متعددی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. به طور مثال برخی از افراد تنها به دنبال محصولات وارداتی غیر چینی می‌باشند. این افراد باید برندهای معتبر را پیش از خرید شناسایی کنند. نکته‌ی بعد، مطالعه کامل نکات درج شده در توضیحات یک محصول می‌باشد. پس از مطالعه مشخصات محصول زمانی که مطمئن شدید که قطعه با خودرو شما تناسب دارد. می‌توانید آن را خریداری نمایید.

ارسال مرسولات در یدک مارکت

سفارش‌های شما در یدک مارکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهند رسید. سفارش‌های تهران دو ساعت، شهرهای مجاور یک روز و شهرستان‌های دیگر نهایت سه روز بعد مرسوله را دریافت می‌کنند.