یدک مارکت » فروشگاه » لوازم یدکی جک » لوازم یدکی جک J3

نمایش 1–30 از 131 نتیجه

خرید لوازم یدکی جک J3 وارداتی با بهترین قیمت و ارسال سریع به تمام شهرهای ایران با ضمانت اصالت و کیفیت قطعات در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت.

جهت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی، با شماره 02191690080 تماس بگیرید.

خودروی جک J3 یکی از خودروهای سواری هاچ بک به شمار می‌رود که به وسیله شرکت چینی در سال 2009 وارد بازار شد. افرادی که از این خودرو استفاده می‌کنند، بعد از مدتی به لوازم یدکی جک J3، نیاز پیدا خواهند کرد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که برخی از لوازم یدکی نصب شده روی این خودرو باید به صورت دوره ای تعویض شود. به همین دلیل برخی قطعات جک J3 را باید بر اساس کیلومتر تعویض نمایید.

کارشناسانی که به خوبی قطعات و لوازم یدکی جک را می‌شناسند، می‌دانند که در چه بازه زمانی باید کدام یک از آن‌ها را تعویض کنند. با تعویض به موقع هر‌یک از لوازم یدکی خودروی جک J3، می‌توانید طول عمر خودرو را افزایش دهید و عملکرد بهتری از خودرو دریافت کنید. بر همین اساس باید به خوبی ویژگی‌ها و مشخصات انواع لوازم یدکی جک J3 را بشناسید و آن‌ها را برای بخش های متنوع خودروی خود خریداری نمایید.

خرید لوازم بدنه جک J3

تهیه کردن لوازم یدکی خودروی جک J3 تا حدودی دشوار است. شما باید به خوبی بدانید که این خودرو به عنوان یک خودروی خارجی شناخته می‌شود، به همین دلیل هر‌یک از قطعات آن به عنوان قطعات وارداتی خریداری می‌شود. یکی از مهمترین قطعاتی که روی خودروی جک J3 نصب می‌شود، قطعات مربوط به بدنه می‌باشد. هر‌یک از قطعات بدنه دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی هستند.

بنابراین باید به خوبی سالم بودن و کیفیت آن‌ها را زمان خرید بررسی کنید و سپس آن‌ها را تهیه نمایید. سپر جلو، سپر عقب، آینه بغل، دیاق سپر جلو جک، چراغ خطر راست، فن کامل جک، درب موتور جک و .... از جمله اصلی ترین و مهمترین قطعاتی هستند که مربوط به بدنه خودروی جک J3 می‌باشند. شما باید به خوبی بدانید که هر‌یک از آن‌ها در بخش های متنوع نصب می‌شوند. بنابراین در مورد نحوه نصب و تعویض آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

هر‌یک از کارشناسانی که فروش قطعات جک J3 را بر عهده دارند به خوبی می‌توانند برای نصب این قطعات شما را راهنمای کنند. در صورتی که نصب هر‌یک از قطعات J3 را به درستی نصب نکنید، کیفیت و عملکرد مناسبی از آن دریافت نخواهید کرد. لوازم یدکی خودروی جک جی ۳ که مربوط به به بدنه می‌باشد در صورت شکستگی، تصادف و ضربه باید تعویض شود. این لوازم یدکی بسیار زیاد هستند و هر‌یک از آن‌ها هزینه خریداری شان با یکدیگر فرق می‌کند.

خرید لوازم جلوبندی جک جی ۳

یکی از مهمترین لوازم یدکی جک J3 که در صورت شکستگی، تصادف، ضربه و حوادث و .... باید خریداری شود لوازم جلوبندی جک J3 می‌باشد. لوازم جلوبندی خودروی جک دارای قطعات متفاوتی است که هر‌یک از آن‌ها در بخش‌ های گوناگون خودرو نصب می‌‌گردند. فنر جلو میل، موج گیر، میل تعادل، توپی چرخ جلو، قرقری فرمان، پلوس جلو، پلوس گیربکس، دیسک طرح جلو، جعبه فرمان کامل، سیبک طبق و غیره از جمله مهم‌ ترین لوازم یدکی هستند که روی خودروی جک J3  نصب می‌شوند.

هر‌یک از انواع این لوازم یدکی دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی می‌باشند. شما زمان خرید انواع قطعات خودرو جک J3 باید به خوبی کاربرد و ویژگی‌های قطعات را بررسی نمایید نصب هر‌یک از قطعات جلوبندی تنها باید توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند انجام شود در واقع شما باید به خوبی بدانید که نصب هر‌یک از قطعات طبق استانداردهای مشخص شده می‌‌باشد. هر‌یک از قطعات جلوبندی خودروی جک اگر به صورت استاندارد نصب نشوند کاربرد و عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌دهند.

قطعات جلوبندی این خودرو مدل های متفاوتی دارد که هر‌یک از آن‌ها امکان دارد در اثر شرایط متفاوت دچار خرابی و شکستگی شود. جهت تعمیر هر‌یک از این قطعات، می‌توانید از تعمیرکارانی که در این زمینه تخصص دارند درخواست نمایید تا اقدام به تعمیر قطعات نمایند. تعمیر قطعات جلوبندی تنها در صورتی انجام می‌‌شود که آن‌ها یکبار دیگر کیفیت لازم را به دست بیاورند. در غیر این صورت دیگر قابلیت تعمیر نخواهند داشت.

خرید قطعات موتور خودرو جک J3

از دیگر لوازم یدکی خودروی جک J3 لوازم موتوری می‌باشد. دیسک ‌صفحه، دینام جک، فیلتر بنزین، سنسور آب جک، ترموستات، واشر سرسیلندر، درب جک، لنت ترمز، چراغ جلو و عقب، پمپ روغن، سنسور کربن، وایر و شلنگ و غیره از جمله لوازم موتوری هستند که روی خودروی جک نصب می‌شوند. هر‌یک از این لوازم یدکی را در صورتی باید خریداری کنید که کارکرد آن‌ها در خودرو دچار مشکل شده باشد. در واقع شما در بازه زمانی مشخص شده که خودرو کیلومتر استاندارد را رد کند باید اقدام به تعویض هر‌یک از این قطعات نمایید.

اینکه هر‌یک از قطعات را در چه دوره بازه زمانی باید تعویض کنید را کارشناسان به شما توضیح می‌دهند. هر‌یک از قطعات خودروی جک J3 نیاز است که بر اساس فاکتورهای مشخص شده که کارشناسان بیان می‌‌کنند در قسمت تعیین گشته نصب شوند. توجه داشته باشید که لوازم موتوری از جمله مهم‌ ترین لوازم خودروی جک به شمار می‌روند. در صورتی که هر‌یک از انواع لوازم موتوری خودروی جک کارکرد خود را از دست بدهند به دیگر بخش های خودرو آسیب وارد می‌کنند. به همین دلیل باید تعویض آن‌ها را دقیقا در زمان مشخص شده انجام دهید.

خرید لوازم یدکی جک J3 اصل

اصل بودن هر‌یک از انواع قطعات خودروی جک J3 یکی از مهم ترین نکاتی است که شما باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. هر‌یک از قطعاتی که روی خودروی جک نصب می‌شوند باید اصل باشند. در غیر این صورت کیفیت و عملکرد مناسبی از خود نشان نمی‌دهند. قطعات زیادی هستند که تقلبی می‌باشند و کیفیت لازم را ندارند.

قیمت لوازم یدکی جک J3

هزینه خرید انواع لوازم یدکی خودروی جک J3 به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که لوازم یدکی بدنه با لوازم یدکی موتوری فرق می‌کند. هر‌یک از آن‌ها هزینه خریداری شان متفاوت است. قیمت لوازم یدکی این خودرو از آنجایی که به عنوان یک خودروی خارجی شناخته می‌شود بالا است. اما باید بدانید که هزینه خریداری هر‌یک از انواع قطعات خودروی جک J3 در فروشگاه یدک مارکت بر اساس قیمت تولید کننده می‌باشد.

این فروشگاه بدون واسطه انواع قطعات خودروی جک J3 را به مشتریان ارائه می‌دهد. بر همین اساس شما می‌توانید با قیمت عمده و مناسب هر‌یک از قطعات مربوط به بدنه موتور، جلوبندی و غیره خودروی جک را از فروشگاه یدک مارکت به صورت اینترنتی خریداری کنید. قیمت هر‌یک از قطعات این خودرو معقول می‌باشد. در صورتی که مشاهده کردید قطعات خودروی جک J3 بیش از اندازه زیاد است و یا قیمت آن‌ها به صورت نامعقولی کم می‌باشد باید از خرید آن‌ها به صورت جدی خودداری کنید.

خرید لوازم یدکی جک J3 از نمایندگی

برای خرید هر‌یک از انواع لوازم یدکی جک J3 بهتر است که به نمایندگی معتبر فروش قطعات جک J3 مراجعه کنید. باید بدانید که نمایندگی بر اساس استانداردهای مشخص شده که تولیدکننده عنوان می‌کند فروش قطعات را انجام می‌‌دهد. بر همین اساس شما قادر خواهید بود که انواع لوازم یدکی جک را از نمایندگی همراه با گارانتی و ضمانت نامه خریداری نمایید. نمایندگی قیمت مناسب و کیفیت عالی از این قطعات را به مشتریان ارائه می‌دهد. یدک مارکت یکی از نمایندگی های معتبر لوازم یدکی خودرو جگ در ایران است و شما با خیال راحت می‌توانید قطعات مورد نیاز خودر خودتان را از این سایت سفارش دهید.

خرید اینترنتی لوازم یدکی جک J3

برای خرید اینترنتی لوازم یدکی جک J3 می‌توانید به سایت اینترنتی یدک مارکت مراجعه کنید و هر‌یک از انواع قطعات این خودرو را مشاهده نمایید. ارسال هر‌یک از قطعات خودروی جک توسط کارشناسان فروشگاه در کمترین بازه زمانی انجام می‌‌شود. ارسال قطعات به شهر تهران تنها کمتر از دو ساعت انجام می‌گردد. ارسال قطعات به اطراف شهر تهران حدود یک روز زمان می‌‌برد.

همچنین ارسال لوازم یدکی خودرو به شهرستان حدود ۴۸ الی ۷۲ ساعت زمان می‌برد. تمامی‌قطعات همراه با ضمانت به مشتریان ارائه داده می‌شود. در صورتی که مشتریان از قطعات رضایت نداشته باشند می‌توانند آن‌ها را بازگشت دهند. خرید بالای دو میلیون از یدک مارکت، ارسال رایگان دارد.