یدک مارکت » فروشگاه » لوازم یدکی لیفان » لوازم یدکی لیفان 620

نمایش 1–30 از 171 نتیجه

خرید قطعات و لوازم یدکی لیفان 620 وارداتی با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب که توسط یدک مارکت ارائه می‌شوند. ضمانت اصل بودن کالا و بازگشت وجه درصورت نارضایتی مشتریان جزو ویژگی‌های بارز خرید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو یدک مارکت می‌باشد.

جهت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی، با شماره 02191690080 تماس بگیرید.

خودروها بخش مهمی از زندگی ما هستند. رانندگی با ماشین اگر چه ممکن است در ابتدا کمی اضطراب آور باشد اما کماکان یکی از لذت بخش¬ترین تجربه‌هایی است که افراد در طول زندگی خود آن را تجربه می‌کنند. برای این که درک بهتری از عملکرد خودرو خود داشته باشید و بدانید که در هر موقعیتی چگونه رفتار کنید باید از یک سری نکات و اصول اولیه اطلاع داشته باشید. در این محتوا می‌خواهیم به بررسی نکاتی در باب خرید لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ و به طور کلی بررسی عملکرد این خودرو بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

نقد و بررسی خودرو لیفان 620

لیفان 620 از جمله محصولات شرکت کرمان موتور می‌باشد. این خودرو مانند هر خودرو دیگری یک سری مزایا و معایبی دارد که شما با دانستن آن‌ها می‌توانید ضمن استفاده مناسب از خودرو هنگام تعویض قطعات نیز انتخاب راحت‌تری داشته باشید. برای این که نقاط ضعف یک خودرو عواقب جبران ناپذیری نداشته باشند باید قطعات با کیفیت¬تر و مناسب‌تری را برای آن سیستم‌هایی که عملکرد ضعیفی دارند خریداری نمایید.

لیفان 620 دارای موتور 1800 سی‌سی، 16 سوپاپ با تکنولوژی vvT و طراحی شرکت ریکاردو انگلستان می‌باشد. این خودرو دارای گیربکس 6 حالته دستی و جدیدترین ابزار و لوازم ایمنی خودرو مانند ترمز ABS و EBD، کیسه هوا برای هر دو سرنشینان جلو است و لذت رانندگی با یک خودرو ایمن و پر قدرت را برای شما مقدور می‌سازد. یکی از ویژگی‌های مثبت لیفان 620 این است که راننده می‌تواند تمام زوایا و قسمت‌های مختلف صندلی را از جمله زاویه‌ی پشتی، میزان گودی کمر و زاویه نشیمنگاه را تنظیم نماید. لذا اهرم‌های متعددی برای صندلی‌های این خودرو وجود دارد و شما هنگام خرید باید دقت لازم داشته باشید.

فضا سازی این سدان‌های چینی به نحوی است که پنج سرنشین به راحتی می‌توانند درون کابین آن جای بگیرند. ضمن این که فضای صندوق عقب این ماشین‌ها نیز وسیع می‌باشد. لذا خودروهایی مناسب برای مسافرت هستند. این خودروها عملکرد فنی قابل قبولی دارند و از آن جایی که پیشرانه‌ها از زنجیر تایم برخوردار هستند نیازی به تعویض‌های دوره‌ای کوتاه مدت همچون محصولات تسمه‌ای ندارند. البته در کنار تمامی مزایای گفته شده می‌توان گفت که ورود بیش از حد صدای موتور به داخل کابین و کیفیت ساخت پایین این محصولات از جمله انتقادات وارده بر آن¬ها می‌باشد. با دانستن این نکات می‌توانید به هنگام خرید لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ بهتر تصمیم بگیرید.

برخی از مهم‌ترین لوازم یدکی لیفان ۶۲۰

  • شماره شاسی
  • شماره موتور
  • مخزن روغن هیدرولیک
  • مخزن آب شیشه شور
  • درب اصلی رادیاتور
  • مخزن آب رادیاتور
  • گیج روغن موتور
  • درب مخزن روغن موتور
  • مخزن روغن ترمز
  • باتری خودرو

مواردی که در بالا ذکر شده‌اند همگی دارای شماره‌ها و اندازه‌های مختص به خود هستند که معمولا بر روی خود قطعات و یا در دفترچه‌های راهنما درج شده‌اند. البته با خرید از فروشگاه‌هایی مانند یدک مارکت که تمامی قطعات موجود در فروشگاه در کتگوری¬های مختص خود مانند لوازم یدکی لیفان قرار گرفته‌اند این امر برایتان تسهیل شده و شما با مراجعه به قسمت مرتبط با خودرو خود تمامی قطعات را مشاهده خواهید کرد.

قیمت لوازم یدکی لیفان ۶۲۰

در وهله‌ی اول قیمت لوازم یدکی لیفان ۶۲۰ با توجه به وارداتی بودنشان وابسته به ارز می‌باشد. ضمن این که کلاس محصولات و برند شرکت تولید کننده نیز در قیمت نهایی آن‌ها تاثیر به سزایی دارد. خرید اینترنتی این امکان را به شما می‌دهد تا با خیالی آسوده قیمت فروشگاه‌ها و محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین نمونه¬ای که بیشترین صرفه اقتصادی را دارد خریداری نمایید.

باتری (و دینام)

باتری یک جزء حیاتی است و این اجازه را می‌دهد تا وسیله نقلیه شما روشن شود و برق مورد نیاز برای ایجاد انرژی موتور را تامین کند. باتری در اکثر خودروها، زیر کاپوت قرار دارد و می‌توانید آن را با علامت‌های (-) و (+) شناسایی کنید. طبقه بندی اسید و شارژ کم شایع‌ترین دلایل خرابی باتری¬ها هستند.

در همین حال دینام چیزی است که باتری خودرو را در حین کار کردن موتور شارژ نگه می‌دارد. بدون باتری و دینام، ماشین شما روشن نمی‌شود.

روغن ماشین

روغن موتور خودرو نقش‌های زیادی دارد که مهم‌ترین نقش آن روانکاری است. یک موتور شامل صدها قطعه فلزی متحرک است که بدون روغن برای روغن کاری به سرعت فرسوده می‌شوند. اگر اصطکاک بیش از حد بین دو جزء مکانیکی وجود داشته باشد، آن‌ها می‌توانند به هم قفل شوند و باعث از کار افتادن موتور گردند. اما، یک ماشین چقدر روغن موتور نیاز دارد؟ مقدار روغن موتور مورد نیاز با توجه به اندازه موتور خودرو مشخص می¬شود.

اگر مشکوک هستید که موتور شما بیش از حد روغن مصرف می‌کند، باید ماشین خود را به گاراژ ببرید تا توسط مکانیک بررسی شود.

فیلترهای خودرو

هر خودرو دارای چهار فیلتر اصلی است: فیلتر هوای کابین، فیلتر روغن، فیلتر سوخت و فیلتر هوا (موتور). عملکرد همه این فیلترها فعال کردن جریان‌ها و گرفتن ناخالصی‌ها می¬باشد.

همیشه باید محصولاتی را انتخاب کنید که با مشخصات خودروی شما مطابقت داشته باشند. قطعات ناسازگار ناکارآمد خواهند بود و همچنین ممکن است زودتر خراب شوند. اگر قصد تعویض هر کدام از این فیلترها را دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتما مایع مربوطه با آن فیلتر را نیز تعویض نمایید.

تسمه تایم

تسمه تایم بخشی از خودرو است که اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما نقش مهم و اساسی ایفا می‌کند. تسمه تایم (که به عنوان cambelt نیز شناخته می‌شود) بخشی از ماشین است که میل لنگ را به میل بادامک متصل می‌کند. با حداکثر کارایی این قطعات یک توالی، کاملا هماهنگ عمل خواهد کرد و باز و بسته شدن سوپاپ‌های موتور نیز کنترل می‌شود. هنگامی که تسمه تایم می‌شکند، سوپاپ‌ها و پیستون آسیب می‌بینند. و عدم رسیدگی به آن‌ها می‌تواند خرابی فاجعه آمیز موتور را به دنبال داشته باشد. بنابراین، مراقب وضعیت آن باشید. تعویض طبق برنامه احتمال شکستگی تسمه تایم را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

پمپ آب

پمپ آب برای کارکرد موتور خودرو حیاتی است زیرا تضمین می‌کند که مایع خنک‌کننده از سر سیلندر، رادیاتور، شیلنگ‌ها و بلوک سیلندر عبور و دمای بهینه عملکرد خودرو را حفظ می‌کند. به عبارت دیگر، قلب سیستم خنک کننده موتور است.

پمپ آب با طراحی ضعیف باعث گرم شدن بیش از حد موتور می‌شود. که این ناشی از عواملی مانند تحمل نادرست و استفاده از مواد ضعیف در ساخت آن‌ها می‌باشد. هنگامی که پمپ آب آسیب می‌بیند، بسیار مهم است که یک پمپ جدید برای جایگزینی تهیه کنید تا از عملکرد صحیح ماشین خود اطمینان حاصل نمایید.

ترمز

خودروهای مدرن دارای سیستم ترمز هیدرولیک هستند. آن‌ها از فشار اعمال شده روی پدال ترمز برای فشار دادن پیستون‌های ترمز استفاده می‌کنند. در صورتی که بخواهید قطعات مختلف سیستم ترمز را در شرایط کاری خوب نگه دارید باید به شکل دوره¬ای آن¬ها را تعویض نمایید. این می‌تواند جان افراد را نجات دهد و همچنین در پول شما صرفه جویی کند.

اصالت کالا و گارانتی لوازم یدکی لیفان ۶۲۰

یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید موفق این است که شما محصولات با کیفیت را همراه با گارانتی بخرید. فرض کنید که نمونه‌ای ارزان و بی‌کیفیت را خریداری کرده‌اید. در ابتدای استفاده احتمالا شما متوجه یک سری باگ‌های فاحش خواهید شد. و پس از مدتی کوتاه نیز محصول کارایی خود را از دست می‌دهد این در حالی است که با خرید نمونه‌های با اصالت تا مدت‌ها می‌توانید از ارتقا عملکرد خودرو خود راضی باشید ضمن این که اگر سریع خراب شدند امکان استفاده از گارانتی برای شما وجود دارد.

ارسال مرسولات

پردازش و ارسال تمامی مرسولات در اسرع وقت انجام می‌شود تا جایی که ساکنان تهران می‌توانند همان روز ثبت سفارش مرسوله‌ی خود را تحویل بگیرند. ساکنان سایر مناطق ایران نیز نهایتاً سه روز بعد قطعات سفارشی خود را تحویل خواهند گرفت.