یدک مارکت » فروشگاه » لوازم یدکی سایپا » لوازم یدکی تیبا 1 صندوق دار

نمایش 1–30 از 295 نتیجه

خرید آنلاین لوازم یدکی تیبا صندوق دار اصلی با بهترین کیفیت و قیمت همراه با ضمانت بازگشت وجه - ارسال فوق سریع انواع قطعات ماشین های سایپا به سراسر ایران.

جهت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی، با شماره 02191690080 تماس بگیرید.

خرید لوازم یدکی تیبا با بهترین کیفیت و قیمت

پیش از این افراد برای خرید قطعات تیبا باید به بورس لوازم یدکی در شهر محل سکونت خود مراجعه می کردند. زیرا تنها از طریق این بورس می توانستند قطعات مورد نیاز خودروی خود را تهیه کنند. اما یدک مارکت دسترسی به لوازم یدکی تیبا را آسان کرده است.

دارندگان خودروی تیبا 1 می توانند از هر کجای ایران، در کوتاه ترین زمان و به سادگی اقدام به خرید لوازم یدکی سایپا مخصوصا لوازم یدکی تیبا از فروشگاه های آنلاین مانند یدک مارکت نمایند. تنوع فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی خودرو مختلف بسیار بالا است. از این رو مشتری می تواند در میان این فروشگاه ها جستجو نموده و قیمت لوازم را مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر آن بیشتر خریداران معمولا در زمان تهیه حضوری لوازم یدکی تیبا، نمی توانند بهترین جنس را انتخاب کنند.

برای این که بتوانید اقدام به خرید بهترین قطعات یدکی تیبا نمایید، تنها لازم است با انواع قطعات این خودرو و برند آنها آشنا باشید. پس از آن قادر خواهید بود قیمت هر فروشگاه را در ارائه محصول سنجیده و بهترین قطعه را با بهترین قیمت خریداری کنید.

اهمیت تعویض قطعات خودرو تیبا 1 (صندوق دار)

خودروی تیبا یکی از محصولات شرکت سایپا است که در سال 1387 تولید و به بازار عرضه شد. برای تولید این خودرو از قطعات خودروهای دیگر استفاده شده است. در اصل قطعات تیبا همان قطعاتی هستند که در خودروهای ریو، پراید و تندر 90 استفاده شده اند. از این رو بیشتر قطعات تیبا 1 با لوازم یدکی پراید، لوازم یدکی ریو، لوازم یدکی کوییک و لوازم یدکی ساینا مشترک هستند.

هر خودرویی ممکن است به دلیل بروز مشکل دچار خرابی شود. در برخی موارد نیز ممکن است بروز مشکلات فنی در خودرو، به دلیل تصادف و ضربه باشد. مثلا ممکن است خودرو دچار تصادف شده و درب آن آسیب ببیند. در این شرایط تنها باید از درب مخصوص تیبا استفاده شود. نمی توان از درب خودروی دیگری برای این ماشین استفاده کرد.

در برخی مواقع دیگر نیز پس از بازرسی ماهانه خودرو، ممکن است کارشناس و تعمیرکار خراب بودن قطعه ای در خودرو را تشخیص دهید. در چنین شرایطی باید حتما از میان لوازم یدکی تیبا، بهترین برند انتخاب شده و قطعه مورد نظر تعویض گردد. این نکته را در نظر داشته باشید که پیش از بروز هرگونه مشکلی، بهتر است قطعه خراب را تعویض نمایید. در غیر این صورت مشکلات دیگری برای خودرو به وجود خواهد آمد.

لوازم یدکی تیبا ۲

معرفی انواع قطعات و لوازم یدکی تیبا

قطعات یدکی تیبا بسیار متنوع است. زیرا این خودرو دارای امکانات متنوعی بوده و از محبوب ترین خودروهای تولیدی توسط شرکت سایپا به شمار می رود. از جمله امکانات و لوازم یدکی تیبا باید به ساعت دیجیتال، شیشه بالابر برقی و چراغ مه شکن اشاره کنیم. علاوه بر آن در داخل این خودرو تجهیزات دیگری همچون سیستم تهویه کابین اتوماتیک، کیسه هوا و … نیز وجود دارد.

علاوه بر این موارد باید به قطعات دیگری نیز اشاره کنیم. از جمله:

  • فیلتر هوا
  • کمک فنر
  • سنسور اکسیژن تیبا 1
  • فیلتر روغن
  • لنت ترمز
  • شمع موتور
  • فن کولر
  • سیم کلاچ دمپردار
  • سیبک فرمان تیبا
  • کیت کلاچ
  • دسته موتور
  • و ….

برخی از این لوازم یدکی تیبا را باید بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، تعویض کرد. از این رو لازم است در زمان خرید لوازم یدکی تیبا 1 (صندوق دار) به سراغ برند معتبری از قطعه مورد نظر باشید. لازم به ذکر است که این خودرو ایرانی بوده و تهیه لوازم یدکی آن کار دشواری نیست. می توانید به سادگی از فروشگاه های معتبر مانند یدک مارکت اقدام به خرید این قطعات و لوازم یدکی نمایید.

نکات مهم در زمان خرید لوازم یدکی تیبا 1

همانطور که می دانید، تمام قطعات و تجهیزاتی که برای خودروها تولید می شوند، از استانداردهای خاصی برخوردار هستند. قطعات یدکی تیبا نیز همچون دیگر قطعات خودرو، دارای استانداردها و نکات مخصوصی است. لازم است در زمان خرید این قطعات، حتما با دقت به بررسی آنها بپردازید. مثلا کمک فنر به عنوان یکی از قطعات خودروی تیبا، به منظور کاهش ارتعاشات، ضربه های جاده و کنترل نوسان استفاده می شود.

از این رو این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید در زمان خرید آن، نهایت دقت را نمایید. کمک فنرها در نزدیک چرخ های خودرو نصب می شوند. اگر قطعه دارای کیفیت بالایی نباشد و به درستی در محل نصب نشود، عملکرد خودرو را دستخوش تغییر خواهد نمود. همچنین برای خرید سیبک به عنوان یکی دیگر از لوازم یدکی تیبا (صندوق دار)، باید به مشخصات ظاهری و جنس آن توجه ویژه ای نمایید.

دسته موتور به عنوان یکی دیگر از قطعات یدکی تیبا، به منظور نگهداری موتور استفاده می شود. بر روی این قطعه آزمایشات مختلفی انجام می شود تا استاندارد تولید شده و به بازار عرضه شود. اما از آنجایی که هر خودرویی بسته به شرایط آب و هوایی نیاز به برخی قطعات خاص دارد، برای تولید لوازم یدکی تیبا به این مسئله توجه شده است. از این رو صرفا با مراجعه به اولین فروشگاه اقدام به خرید قطعات تیبا نکنید. شما نیاز دارید با دقت بالا به دنبال خرید قطعات تیبا با کیفیت و استاندارد بالا باشید.

بهترین فروشگاه برای خرید قطعات یدکی تیبا 1 (صندوق دار)

خرید قطعات خودرو برای بیشتر مردم کشور از حساسیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل آنها به دنبال این هستند که این قطعات و لوازم را از مراکز معتبر خریداری کنند. بهترین و ساده ترین روش مراجعه به فروشگاه های آنلاین است. فروشگاه های بسیاری وجود دارند که در زمینه عرضه لوازم و قطعات یدکی خودرو فعالیت می کنند.

مشتریان می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید لوازم یدکی تیبا نمایند. یدک مارکت به عنوان یکی از بهترین فروشگاهی که محصولات تیبا را به مردم عرضه می کند، بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید محصولات تیبا 1 است. این فروشگاه خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله:

  • ارسال فوق سریع به سراسر ایران (تهران 2 ساعته - اطراف تهران 1 روزه - شهرهای دیگر 48 الی 72 ساعته
  • ضمانت بازگشت وجه
  • تضمین اصالت و کیفیت کالا
  • ارسال رایگان سفارشات بالای 2 میلیون تومان
  • و …

افرادی که اقدام به خرید قطعات و لوازم یدکی تیبا از یدک مارکت می نمایند، می توانند برای نصب این قطعات از متخصص نیز مشاوره دریافت کنند. سپس قادر خواهند بود به بهترین نحوه ممکن، قطعه خریداری نموده را خود بر روی خودروی تیبا نصب کنند. در صورتی که شخصی قادر به نصب درست قطعات خودروی تیبا نباشد، می تواند به مراکز معتبر برای نصب قطعه مراجعه کند. زیرا در صورتی که قطعه ای در خودرو به درستی نصب نشود، ممکن است مشکلات زیادی را برای خودرو به بار آورد.

قیمت قطعات و لوازم یدکی تیبا در یدک مارکت

نکته مهمی که بیشتر خریداران لوازم یدکی تیبا 1 (صندوق دار) به آن توجه می کنند، قیمت محصولاتی است که نیاز به خرید آن دارند. باید بگوییم تمامی تجهیزات و قطعات تیبا که در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت به مشتری عرضه می شوند، از بالاترین کیفیت و در عین حال مناسب ترین قیمت برخوردار هستند. از این رو خریداران می توانند بهترین قطعه را با کیفیت بالا و قیمت مطلوب برای خودروی خود خریداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محصولات این فروشگاه، تنها کافیست با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید.