نمایش 1–30 از 98 نتیجه

خرید لوازم یدکی پژو 207 از زیر مجموعه ایران خودرو با بهترین قیمت و ارسال سریع قطعات به سراسر ایران در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت.

جهت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی، با شماره 02191690080 تماس بگیرید.

پژو 207 از جمله خودروهای جوان پسند ایرانی است که به راحتی می‌توان انواع قطعات یدکی مورد نیاز آن را تهیه کرد. اما این تمام ماجرا نیست چرا که فقط خرید یک کالا اهمیت ندارد بلکه کیفیت و اصالت آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. از همین رو در این محتوا می‌خواهیم به بررسی مؤلفه‌های خرید لوازم یدکی ایران خودرو مدل پژو 207 و نکات تکمیلی آن بپردازیم.

بررسی فنی پژو 207

هر قطعه‌ای از مجموعه لوازم یدکی پژو 207 را باید متناسب با ویژگی‌های خودرو انتخاب کنید. در این بخش به بررسی مشخصات فنی پژو 207 و برجسته­ترین نکات آن خواهیم پرداخت. همان‌طور که از ظاهر امر پیداست پژو 207 تفاوت چشمگیری با پژو 206 ندارد، اما بدیهی است که سطح فنی­شان به مراتب بالاتر است. لذا قطعات یدکی این خودروها را به جای یکدیگر استفاده نکنید. مخصوصا قطعاتی که در سیستم انتقال قدرت به کار می‌روند. پژو 207 در دو نوع دنده‌ای و اتوماتیک تولید می‌شود که علاوه بر قیمت در 3 مؤلفه‌ی دیگر نیز با هم تفاوت‌هایی جزئی دارند. نمونه‌های دنده‌ای، مجهز به 5 دنده‌ی دستی­اند که با مصرف 6.6 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر 11.6 ثانیه شتاب می‌گیرند. در حالی که نمونه‌های اتوماتیک 4 دنده‌ای هستند و ضمن مصرف 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر به شتاب 12.6 ثانیه می­رسند.

پژوهای 207 را می‌توان به لحاظ نوع صندوقشان به دو دسته هاچ بک و صندوق‌دار تقسیم کرد. این دو نسخه تفاوت چندانی به لحاظ نوع قطعات یدکی ندارند.

مشخصات فنی پژو 207
موتور4 سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور1600 سی‌سی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حجم باک50 لیتر
استاندارد آلایندگییورو 3
چراغمه‌شكن جلو و عقب، چراغ جديد عقب، چراغ جلو همراه با چراغ روز
دستگاه‌های مولتی‌مدیانویگیشن، تيوتر صوتي جلو، DVD
صفحه‌نمایش7 اینچی لمسی
رینگ‌هاآلومینیومی
آینهبرقی و همرنگ بدنه
تهویه مطبوعاتوماتیک
شیشهبالابر برقی در شیشه درها
سیستم‌های هشداردهندهسنسور و دوربین عقب

پژوهای دویست و هفتی که در سال‌های 89 تا 91 تولید شده‌اند نمونه‌های قدیمی، نمونه‌های تولیدی سال 96 تا 98 نمونه‌های جدید و تولید سال 99 نیز به نمونه‌های سقف شیشه‌ای پانوراما مشهور هستند.

فروش انواع لوازم یدکی پژو 207 در یدک مارکت

  • فنر لول عقب پژو 207 اصلی
  • سفت کن تسمه تایم پژو 207 اصلی
  • رینگ پیستون پژو 207 اصلی
  • استپر ترمز پایین پژو 207 اصلی
  • سینی زیر موتور پژو 207 اصلی
  • دستگیره بیرونی پژو 207 اصلی
  • لنت ترمز عقب پژو 207 اصلی
  • شمع موتور پژو 207 اصلی

موارد فوق تنها برخی از انواع قطعات مورد نیاز خودرو محسوب می‌شوند. به هنگام خرید لوازم یدکی پژو 207 حتما مدل و سال خودروتان را مد نظر قرار دهید. چرا که برخی از قطعات در سری‌های مختلف متفاوت می‌باشند. البته تعدادی از قطعات نیز قابل استفاده بر تمام مدل‌های پژو هستند هر چند که تاکید بر استفاده از قطعات تخصصی است.

برند لوازم یدکی پژو 207 اصل

در کنار شرکت‌های مجوز داری که انواع قطعات یدکی را تولید می‌کنند تعداد بی‌شماری از کارخانه جات تولیدی نیز هستند که به دلیل استفاده از متریال نامرغوب و کیفیت کار پایین فاقد مجوز می‌باشند. این کارخانه‌ها به هر ترفندی قطعات خود را وارد بازار می‌کنند و با قیمت پایین به فروش می‌رسانند. توجه داشته باشید که پژو 207 در حال حاضر از لیست خودروهای جهانی خارج شده و تولید خیلی از قطعات آن برای شرکت پژو یا سایر شرکت‌های وابسته خارجی مقرون به صرفه نیست. تنها برخی از قطعات اصلی این خودرو­ها همچون دیسک، لنت و صفحه در بسته بندی پژو سیتروئن همراه با تایید کیفی این شرکت وارد بازار می‌شوند.

برخی از افراد ایساکو را به اشتباه یک برند می‌دانند در حالی که ایساکو تنها یک شرکت پخش است که محصولات تحت نظارت آن به لحاظ اصالت بررسی شده‌اند.

قیمت لوازم یدکی پژو 207

قیمت هر محصولی با توجه به برند، متریال مورد استفاده و شرکت تولید کننده متفاوت است. قطعات اصل از نظر قیمت در یک بازه نسبتا گسترده قرار می­گیرند. لذا افراد این امکان را دارند تا متناسب با بضاعت مالی خود بهترین قطعه را خریداری کنند. الزاما گران‌ترین محصول بهترین نمونه نیست. پس نگران محدودیت‌های مالی خود نباشید چرا که کارشناسان یدک مارکت می‌توانند شما را به خوبی در این زمینه راهنمایی کنند.

خرید از یک فروشگاه معتبر

اعتبار یک فروشگاه در گرو مسائل مختلفی قرار دارد که مهم‌ترین آن تجربه و میزان ماندگاری آن فروشگاه در یک صنعت است. به طور مثال یدک مارکت قریب به 14 سال است که به عنوان یکی از مراجع فروش قطعات اصلی خودروهای داخلی و چینی فعالیت می‌کند و به سبب همین تجربه کاملا با نیازها و خدمات مورد نیاز مشتریان آشنا می‌باشد.

خرید لوازم یدکی پژو 207 از یدک مارکت

لوازم یدکی پژو 207 شامل انواع قطعات جلوبندی، تعلیق، بدنه، مصرفی و موتوری می‌باشد که کلیه‌ی این قطعات تحت پوشش فروشگاه یدک مارکت هستند. لذا به راحتی می‌توانید هر قطعه‌ای را که نیاز دارید در این فروشگاه پیدا نمایید. گستردگی قطعات به حدی زیاد است که گنجاندن همه‌ی آن‌ها در یک صفحه مقدور نیست لذا کاربران اینترنتی سایت ممکن است به کمی زمان برای یافتن قطعه‌ی مورد نظرشان احتیاج داشته باشند. این در حالی است که قابلیت‌هایی همچون باکس جستجو و پیش فرض مرتب سازی به سایت اضافه شده تا مشتریان مدت کمتری را صرف ردیابی قطعات مورد نیازشان کنند.

ویژگی‌های خرید قطعات یدکی از یدک مارکت

در ادامه به بررسی ویژگی‌های خرید از یدک مارکت می‌پردازیم.

ارسال سریع به  سراسر کشور

یدک مارکت این امکان را برای کلیه ساکنان این مرز و بوم فراهم کرده تا بتوانند بهترین قطعات یدکی موجود در بازار ایران را به راحتی و در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرند. سفارشات پس از ثبت به سرعت پردازش و روانه‌ی مقصد می‌شوند. زمان تحویل مرسولات به ترتیب زیر می‌باشد:

  • تهران: دو ساعت بعد
  • شهرستان‌های تهران: یک روز بعد
  • سایر شهرستان‌های ایران: نهایتا 3 روز بعد

تضمین اصالت و کیفیت کالا

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم بحث اصالت و کیفیت قطعات این روزها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. اصالت و کیفیت دو رکن جدایی ناپذیر هستند. اگرچه که برخی از قطعات علیرغم اصل بودنشان توقعات را برآورده نمی‌کنند. به هر حال، این اطمینان به مشتریان داده می‌شود که کلیه‌ی قطعات موجود در یدک مارکت کاملا کارشناسی شده می‌باشند و طی سال‌های متمادی توانسته‌اند نیاز خریداران خود را تا حد زیادی برطرف کنند.

ضمانت بازگشت وجه

برای ارتقای امنیت خرید مشتریان عزیز این امکان فراهم آمده تا ضمن بروز هرگونه مشکلی در پروسه‌ی خرید، ارسال و دریافت قطعات وجه پرداختی عودت داده شود و از مشکلاتی که متعاقبا ایجاد می‌شوند جلوگیری به عمل آید.

ارسال رایگان مرسولات

با رساندن ارزش سبد کالای خود به میزان مشخصی می‌توانید از قابلیت ارسال رایگان سفارشات نیز بهره ببرید. کلیه‌ی  سفارش‌ها بلافاصله پس از ثبت، پردازش و ارسال می‌شوند و سفارش‌های رایگان و غیر رایگان به لحاظ اهمیت ارسال هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

مزایای خرید اینترنتی لوازم یدکی پژو 207

اگرچه در هر استانی چندین نمایندگی ایران خودرو وجود دارد اما احتمال این که بتوانید قطعه‌ی مورد نیاز خود را از این نمایندگی‌ها مطالبه کنید بسیار کم است. ضمن این که شرکت‌های داخلی و خارجی متعددی هستند که قطعات خودروهای داخلی را تولید می‌کنند. در نتیجه خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو شاید تنها راهی باشد که با کمک آن بتوانید به بازار بی نهایتی از قطعات وصل شوید و بهترین قطعه را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایید. حتی اگر قصد دارید حضوری خرید کنید چک کردن چند سایت فروشگاهی می‌تواند یک پیش آگاهی خوبی را برای شما ایجاد کند.