یدک مارکت » فروشگاه » لوازم یدکی لیفان » لوازم یدکی لیفان X60

نمایش 1–30 از 222 نتیجه

خرید لوازم یدکی لیفان وارداتی با بهترین قیمت و ارسال سریع قطعات به تمام شهرهای ایران با ضمانت اصالت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی یدک مارکت.

جهت مشاوره و ثبت سفارش تلفنی، با شماره 02191690080 تماس بگیرید.

برای تهیه‌ی لوازم یدکی لیفان که انواع مختلفی دارد می‌توانید از طریق منوی وب سایت یدک مارکت وارد دسته‌بندی مدل خودروی موردنظرتان شوید و قیمت لوازم یدکی لیفان و اطلاعات مروبط به قطعات یدکی موردنیازتان را مطالعه کنید.

به جای خرید لوازم یدکی لیفان در تهران، مشهد، اصفهان و دیگر شهرها و صرف زمان برای پیدا کردن و مشاهده قیمت طقعات موردنیازتان، کافی است به سادگی از طریق وب سایت یدک مارکت که سال هاست فروش اینترنتی لوازم یدکی را انجام می‌دهد، جزئیات مربوط به هر قطعه‌ای که می‌خواهید را مشاهده کنید و خیلی راحت سفارش خود را ثبت کنید.

تنوع محصولات لیفان

انواع مدل‌های لیفان ‏X60، 620، 820، X50 و 520 از جمله ماشین‌های سواری برند لیفان می‌باشند که دو نمونه‌ی X دار شاسی‌های بلندتری دارند. هر کدام از این مدل­ها لوازم یدکی مختص خود را دارند و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از قسمت دسته بندی محصولات متناسب با مدل خودرو خود پیدا کنید و آن را خریداری نمایید. استفاده از قطعات نامتناسب با مدل خودرو می‌تواند باعث خراب شدن ساختارهای پایه و درونی ماشین شما شود در نتیجه دفعات بعدی که مجبور به تعویض قطعه می‌شوید باید قطعات بیشتری را خریداری نمایید.

جهت مشاهده لیست لوازم هر کدام از مدل‌های خودرو لیفان روی لینک مربوطه کلیک کنید :

لوازم یدکی لیفان X50

لوازم یدکی لیفان X60

لوازم یدکی لیفان 520

لوازم یدکی لیفان 620

لوازم یدکی لیفان 820

خرید لوازم یدکی لیفان

خرید لوازم یدکی یکی از هزینه‌هایی است که هر کسی پیش از خریدن خودرو باید آن را در نظر داشته باشد. در واقع هر شخصی که قصد دارد برای خود ماشینی بخرد باید این نکته را در نظر داشته باشد که در کنار هزینه‌های مربوط به سوخت و بیمه احتمالا هر از گاهی باید هزینه‌های مربوط به تعویض قطعات را نیز متقبل شود.

فرقی نمی‌کند قصد خرید لوازم یدکی لیفان در کرمان را دارید یا رشت. همه‌ی افراد به دنبال قطعات با کیفیت و با قیمت مناسب هستند. می‌توان گفت که این دو عامل مهم‌ترین فاکتورهای دخیل در خرید می‌باشند. بهترین و راحت‌ترین راه برای خریدن قطعات با کیفیتی که قیمت مناسبی هم دارند خرید از یک فروشگاه معتبر می‌باشد. در گذشته‌های نه چندان دور تمام مسئولیت تعویض قطعات خودرو بر دوش تعمیرکاران بود. آن‌ها بایستی برای پیدا کردن یک فروشنده‌ی مناسب که قطعات مورد نیاز آن‌ها را به فروش می‌رساند مدت‌ها جست و جو کنند. این مشکل به ویژه برای کسانی که در شهرستان زندگی می‌کنند بارزتر می‌باشد. به عنوان مثال افرادی که قصد خرید لوازم یدکی لیفان در کرج را داشتند. اما این روزها انواع و اقسام فروشگاه‌های حضوری و غیر حضوری وجود دارند که به شکل مستقیم انواع قطعات یدکی را به فروش می‌رسانند در نتیجه کار تعمیرکاران راحت شده ضمن این که خود صاحبان خودرو نیز می‌توانند قطعاتی که فکر می‌کنند بهتر است را خریداری نمایند.

قیمت لوازم یدکی لیفان

همیشه این سوال مطرح می‌شود که آیا گران‌ترین قطعات بهترین آن‌ها هستند؟ بدیهی است که جواب این سوال خیر است چرا که خیلی از شرکت‌ها به سبب شهرتی که دارند محصولاتشان را گران‌تر می‌فروشند و شما باید پول برند را نیز بدهید. این بدان معنا نیست که نمونه‌های گران بی کیفیت هستند بلکه بدان معناست که نمونه‌های ارزان با کیفیت زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید. شما به راحتی می‌توانید لیست قیمت لوازم یدکی لیفان در یدک مارکت را مشاهده کنید.

قیمت لوازم یدکی لیفان با توجه به وارداتی بودن آن‌ها با نوسانات قیمت ارز بالا و پایین می‌شود. قیمت محصولات در یدک مارکت مورد تایید خریداران عمده لوازم یدکی خودرو نیز است. ضمن این‌که غالب محصولات دارای تخفیف هستند.

راهنمای خرید لوازم یدکی لیفان

مشخص کردن بودجه

پیش از خرید سعی کنید نیازهای خود را مشخص کرده و بر اساس لیست قیمت لوازم یدکی اورجینال لیفان، حداکثر میزان بودجه‌ای که می­‌توانید برای خرید خود هزینه کنید را مشخص نمایید. با این کار خیلی از محصولات و برندها از دامنه‌ی انتخاب شما حذف می‌شوند.‌ انتخاب ساده‌ای خواهید داشت.

جست و جو بین نمونه‌های مختلف

بعد از مشخص کردن میزان نقدینگی نوبت آن است که محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر شخص متخصصی را می‌شناسید که بتواند در این زمینه به شما کمک کند بهتر است پیش از این که اقدام به خرید کنید از او سوالات خود را بپرسید. نیاز مستلزمی وجود ندارد که برای خرید لوازم یدکی در شیراز یا سایر شهرها به دنبال متخصص بگردید. تماس با کارشناسان یدک مارکت قبل از اقدام به خرید نیز مقدور است و شما می‌توانید ابهامات خود را با کمک آن‌ها رفع نمایید.

اگر هم نمی‌خواهید از کسی سوال کنید باز هم مشکلی نیست تنها کافی است که به سراغ دسته بندی مربوط به قطعات خودرو مورد نظر خود شوید. قطعه‌ی مورد نیاز خود را سرچ کنید و بعد پیش فرض سایت را بر اساس محبوبیت تنظیم نمایید. نمونه‌های اولیه بیشترین محبوبیت را در بین کاربران داشته‌اند.

دستی یا اتوماتیک، چپ یا راست؟

هنگام خرید قطعات جفتی یا نمونه‌هایی که ماشین به بیشتر از یکی آن‌ها نیاز دارد به جهت قطعات توجه داشته باشید به طور مثال لنت‌ها، دستگیره‌ها، آینه‌های بغل، آفتاب‌گیرها، شیشه پاک کن­ها و سپرهای جلو و عقب لیفان و قطعات دیگری از این قبیل.

ممکن است یک مدل خودرو در سری‌های مختلفش دارای سیستم‌های مختلفی باشد. پس به دستی یا اتوماتیک بودن قطعات نیز توجه داشته باشید.

تعویض قطعات

قطعات یدکی خودروها دو نوع‌اند آن‌هایی که باید به شکل دوره‌ای تعویض شوند و آن‌هایی که بر اثر بروز حادثه‌ای خراب شده­اند. مهم‌ترین نمونه‌ای که تعویض دوره‌ای دارد لنت ترمز و به طور کلی قطعات سیستم ترمز خودرو می­باشد. سعی کنید پس از گذشت مدت زمانی معین نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایید یعنی پیش از آن که قطعات به شکل کامل تمام و یا خراب شوند. تعویض دیر هنگام می‌تواند کارایی سیستم‌های مختلف خودرو را مختل کند و یا به سایر سیستم‌ها نیز آسیب وارد نماید.

نماد اعتماد یدک مارکت

مسلما یکی از دغدغه‌های اصلی افراد به هنگام خرید اینترنتی مورد اعتماد بودن فروشگاه می‌باشد. هر فروشگاهی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی ‌باشد به این معناست که توسط یک ارگان دولتی مورد تایید بوده و وجود خارجی دارد. شما با کلیک بر روی این نماد می‌توانید تمام سوابق فروشگاه را نیز از نظر بگذرانید تا با خیالی آسوده‌تر خرید خود را انجام دهید.

سایر ویژگی‌های خرید لوازم یدکی لیفان از یدک مارکت

در ادامه نکاتی را که در رابطه با خرید از سایت یدک مارکت باید بدانید را عنوان می‌کنیم.

اصالت کالا و گارانتی

این روزها همه‌ی تولید کنندگان فروشندگان به دنبال این هستند که محصولاتی را به فروش برسانند که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. در واقع آن‌ها با گارانتی و ضمانت نامه‌هایی که بر روی محصولات می‌گذارند مدعی کیفیت محصولات خود می‌باشند. فروشگاه یدک مارکت نیز این ضمانت را می‌دهد که در صورت بروز هرگونه خرابی و عیب در کالا محصولات را پس بگیرد و وجه پرداختی را به حساب مشتری بازگشت زند. البته در صورت عدم تمایل نسبت به تعویض کالا.

سرعت پردازش و ارسال

پردازش سفارشات با سرعت بالایی انجام می‌شود و در اکثر مواقع در همان روز ثبت سفارش مرسوله ارسال می‌گردد. اما مدت زمانی که بسته به دست شما می‌رسد بستگی به آدرسی دارد که وارد کرده‌اید. سفارشات تهران معمولا ظرف دو ساعت در مکان تعیین شده تحویل داده می‌شوند اما آن‌هایی که دورتر هستند دو تا سه روز بعد به دست مشتری خواهند ‌رسید. فرضا اگر خرید لوازم یدکی لیفان برای مشهد، شیراز، اصفهان،رشت صورت گرفته باشد به احتمال زیاد بسته‌ی آن فرد طی 3 الی 4 روز به دستش خواهد رسید.

در آخر باید گفت که شما با ثبت نام در سایت می‌توانید سفارش های خود را پیگیری کنید. و اگر بار دیگر قصد خرید همان محصولات را داشتید به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.